vásárl

Vásárlás: Totachi B19L prémium akkumulátor, 12V 40Ah 380A, japán, J+ árak

Gyártó:TOTACHI
Gyártói cikkszám:CMF42B19LS
Rövid cikkszám:B19L
Névleges feszültség:12 V
Kapacitás:40 Ah
Indítóáram:380 A
Szélesség:127 mm
Hosszúság:187 mm
Magasság:200 mm
Kialakítás:Japán
Pólus:Vékony
Polaritás:Jobb
Súly:9.00 kg
Kategória:Japán 40Ah
Technológia:SLI


Legjobb ár:

19.634 Ft.


Totachi B19L prémium akkumulátor, 12V 40Ah 380A, japán, J+

A legjobb Totachi B19L prémium akkumulátor, 12V 40Ah 380A, japán, J+ ajánlatok, árak, árösszehasonlítás:

PartnerNépszerűségTerméknévÁr
Kauffer Áruház
Budapest XI, Szigetszentmiklós

Legnépszerűbb!
Totachi B19LS prémium akkumulátor, 12V 40Ah 380A, japán, J+

Kötelező jótállás (ha ön fogyasztó): 1 év
19.634 Ft.

Legolcsóbb!
Ugrás a boltraTSRQPONMLJTSRQPONDDC

Szállítási díj:
1.869 Ft.

Totachi B19L prémium akkumulátor, 12V 40Ah 380A, japán, J+

A Totachi akkumulátorokat az Expanded Metal Technology (Ca/Ca) felhasználásával gyártják modern gyártóüzemekben, amelyeket a Totachi gondosan kiválasztott, és a legújabb ipari berendezésekkel felszereltek.

Ez az új technológia lehetővé teszi olyan akkumulátorok létrehozását, amelyek könnyen megfelelnek a legszigorúbb világszabványoknak, és nagy teljesítményű jellemzőket biztosítanak a modern high-tech járművek összes elektronikus rendszerének zökkenőmentes és pontos működéséhez.

Expanded Metal Technology (EMT)

Az Expanded Metal Technology (EMT) egyedülálló eljárás a Totachi akkumulátorok gyártásában. A modern akkumulátortechnológia magában foglalja az ólom-kalcium ötvözet felhasználását az akkumulátorlemezek gyártása során, amely bizonyítottan növeli az autóakkumulátorok megbízhatóságát és élettartamát. A Totachi 100%-ban szűz ólmot használ a PbCa ötvözet kompaundálásakor, és az akkumulátorrácsok gyártása során a lemezek folyamatos öntésére és bélyegzésére szolgáló eljárást alkalmaznak, amely Expanded Metal Technology néven ismert. A Ca/Ca technológia alkalmazása jelentősen növeli az indítási teljesítményt, és megakadályozza az akkumulátorsav felforrását, hogy karbantartásmentes akkumulátort hozzon létre. Az EMT javítja az akkumulátor ellenálló képességét az önkisüléssel szemben üresjárati állapotban, hosszabb eltarthatóságot biztosít, és magas indítóáramot kínál szélsőséges hőmérsékleten.

X-FRAME technológia

Maximális teljesítmény és fokozott stabilitás. A Totachi X-FRAME technológiája mintás és teljes keretes rácsokat állít elő. A hagyományos, kiterjesztett fémrácsos akkumulátorokhoz képest a Totachi akkumulátorok hosszabb élettartamot és stabil energiaáramlást biztosítanak.

Fejlett rácsstruktúra a hosszú élettartamért

- Teljes keretes rács kialakítás- megakadályozza a rács növekedését és a szabad vezetékek rövidzárlatát
- A legújabb gyártási folyamat: A folyamatos és nagy pontosságú lyukasztási folyamat biztosítja az aktív tömegpaszta robusztus szerkezetét és kiváló tapadását.
- Továbbfejlesztett rácskialakítás az extra teljesítményért
- A maximális áramra épített továbbfejlesztett rácskialakítás gyorsabb újratöltést és optimális vezetőképességet tesz lehetővé. A kialakítás biztosítja, hogy ott legyen több vezeték, ahol a legnagyobb az elektromos áram.
- A gyártási folyamat sokkal környezetbarátabb, mint a hagyományos technológiák esetén.

Nagy tartósságú technológia

Meghosszabbított akkumulátor élettartam. A TOTACHI akkumulátorok az új technológia révén meghosszabbított élettartamot biztosítanak. A legmodernebb anyagok felhasználásával a HIGH DURABILITY PLATE SYSTEM védi a rácsot az akkumulátor élettartamának végéig, és javítja az akkumulátor teljesítményét.
- Tartós erősítést biztosít - Az ultra mikroszálas megerősített aktív massza jobb élettartamot biztosít az ólom-dioxid magas kötési szilárdságának biztosítása érdekében.
- Jelentős fejlődés a lemezvédelem terén - Nem szőtt szövet Növeli a lemez tartósságát azáltal, hogy jelentősen csökkenti az aktív tömeg veszteségét.

Műszaki adatok:
Feszültség: 12V
Kapacitás: 40Ah
Indítóáram: 380A

Méretek:
Hosszúság: 187mm
Szélesség: 127mm
Magasság: 200 (220) mm

Pozitív saru jobb oldalon.




Hogyan működik az akkumulátor vásárlás?

Árak

Az Akkuárak.hu partnereitől kapott terméklisták alapján dolgozik. Ezeket naponta legalább egyszer frissítjük, és a partnereinktől kapott adatok alapján rendezzük a legolcsóbb ártól indulva.
Az árak pontosságát partnereink garantálják, azonban előfordulhat, hogy az árlista elkészítése és a vásárlás időpontja között az árak megváltoznak. Ezért megrendeléskor minden esetben a partnerünk oldalán található ár érvényes.

Az oldalunkon feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák a magyar, 27%-os általános forgalmi adót (Áfát).

Vásárlás:

A vásárlás mindig partnerünk oldalán történik. Az Akkuárak.hu nem fogad megrendeléseket és nem küld csomagot a látogatóinak.
Vásárláshoz kérjük, válassza ki az ön számára legkedvezőbb ajánlatot, és kattintson a mellette található Ugrás a boltra gombra!
Kattintás után átkerül partnerünk oldalára, ahol elvégezheti a megrendelést.

Termékek összevetése

A termék-összevetés segítségével nem csak egy konkrét termékre adott ajánlatokat vethet össze, hanem eltérő termékek műszaki paramétereit is áttekintheti. Ezzel segítünk az önnek legmegfelelőbb ár/érték arányú akku kiválasztásában.

Több akkumulátor összehasonlítása segíthet abban, hogy az ön által vásárolt akkumulátor minden tekintetben megfeleljen az ön igényeinek.

Hogyan válasszunk akkumulátort?

Ha akkumulátort kell cserélnie az autóban, nem kell feltétlen szakemberhez fordulnia. Egy mérőszalag segítségével viszonylag gyorsan és egyszerűen eldöntheti, milyen akkumulátort kell vásárolnia. Az alábbiakban ehhez nyújtunk segítséget az alapvető információkkal.

Kapacitás, hidegindító áram?

A régi akkumulátor cseréjénél nem a legjobb megoldás az azon feltüntetett kapacitás (Ah, amperóra) vagy hidegindító áram (A, amper) alapján elindulni. Ezek az értékek kisebb mértékben lefelé is felfelé is eltérhetnek anélkül, hogy ebből probléma lenne. Sokkal célravezetőbb, ha a keresést a fizikai méretekkel kezdjük, hiszen hasonló méretű akkumulátorok többnyire hasonló műszaki paraméterekkel (kapacitás és hidegindító áram) rendelkeznek. Így általános érvényű tanács, hogy mindig az adott autóban kialakított helyre fizikailag még éppen beférő, legnagyobb kapacitású és indítóáramű akkumulátort vásároljunk - felülről behatárolva természetesen a rendelkezésre álló pénzügyi kerettel.

Fontos: semmilyen hátrányt nem jelent, ha a meglévőnél magasabb kapacitású vagy indítóáramú akkumulátort építünk be. Az sem az elektromos rendszert, sem a töltőrendszert (generátort és feszültség-szabályzót) nem fogja túlterhelni, viszont szélsőséges esetekben (extrém hideg, nem teljesen feltöltött akkumulátor, stb...) plusz tartalékokat biztosít az indításhoz.

Jobb- vagy balpozitív?

Néhány autóba a jobb- és balpozitívos akkumulátor is beépíthető, azonban a többi esetén a vásárláskor tudni kell, melyik verzió lesz megfelelő. Az akkumulátor polaritását mindig úgy kell megállapítani, hogy (akár csak fejben) az akkumulátort úgy fordítjuk, hogy a saruk a hozzánk közelebb eső oldalon legyenek, valahogy így:

jobb pozitívos akkumulátor

Látható, hogy a pólusok/saruk a hozzánk közelebbi oldalon vannak. A +/- jelzések többnyire leolvashatóak az akku házáról, de ha a képen látható piros fedelet, vagy más, a sarut védő, piros alkatrészt látunk, biztosak lehetünk abban, hogy az a pozitív pólus. A képen tehát egy jobb pozitívos akku látható.

Milyen személyautó-akkumulátorok vannak?

Az autók döntő többségében kétféle akkumulátor található. Az európai gyártók jellemzően az úgynevezett "európai szabvány" (korábban DIN) akkumulátorokat használják, a távol-keleti gyártók többségében "japán szabvány" (vagy ASIA-szabvány) szerint készült akkumulátorokat használnak. Néhány gyártónál fordul csupán elő, hogy speciális (oldalsó sarus, középsarus, vagy speciális méretű) akkumulátort használnak.



Milyen európai szabványú személyautó-akkumulátorok vannak?



Milyen japán (ASIA) szabványú személyautó-akkumulátorok vannak?