vásárl

Vásárlás: Deca CLASS BOOSTER 410A (354200) akkumulátor töltő, bikázó funkcióval, 12-24V/50A árak

Gyártó:DECA
Gyártói cikkszám:354200
Rövid cikkszám:CLASS 410A
EAN vonalkód:8011399024258
Súly:12.00 kg


Legjobb ár:

94.365 Ft.


Deca CLASS BOOSTER 410A (354200) akkumulátor töltő, bikázó funkcióval, 12-24V/50A

A legjobb Deca CLASS BOOSTER 410A (354200) akkumulátor töltő, bikázó funkcióval, 12-24V/50A ajánlatok, árak, árösszehasonlítás:

PartnerNépszerűségTerméknévÁr
Strade
Budapest XIII

Deca CLASS BOOSTER 410A (354200) akkumulátor töltő, bikázó funkcióval, 12-24V/50A

Kötelező jótállás (ha ön fogyasztó): 1 év
94.365 Ft.

Legolcsóbb!
Ugrás a boltraTSRQPONMIBTSRQPONIEJ

Szállítási díj:
ismeretlen
Autoalkatrész Áruház
Budapest XIII

Deca CLASS BOOSTER 410A (354200) akkumulátor töltő, bikázó funkcióval, 12-24V/50A

Kötelező jótállás (ha ön fogyasztó): 1 év
94.365 Ft.

Legolcsóbb!
Ugrás a boltraTSRQPONMJKTSRQPONIEJ

Szállítási díj:
ismeretlen

Deca CLASS BOOSTER 410A (354200) akkumulátor töltő, bikázó funkcióval, 12-24V/50A

15-500 Ah közötti kapacitású akkumulátorok töltésére, professzionális használatra. 

Termékjellemzők:
Hordozható akkumulátor töltő, bikázó funkcióval
Egyaránt alkalmas ólom-savas, gondozást igénylő és gondozásmentes ill. AGM technológiájú akkumulátorok töltésére.
Töltőáram szabályzás
Túlterhelés védelem
Fordított polaritás és rövidzár védelem
Kézi töltés indítás és megszakítás
CU: 100% réz tekercselések
2m "Shuko" típusú hálózati táp csatlakozó

Műszaki paraméterek:
névleges bemenő feszültség:  230V AC, 50/60Hz
névleges akku feszültség:  12V / 24V
teljesítmény: 1 / 5 kW
átlagos töltőáram:  35A
maximális töltőáram: 50A
indítóáram (0 Volt CC): 300A
indítóáram (1 Volt / EL): 270A
méret (sz/h/m): 370 X 370 X 180mm
súly: 11.8kg (csomagolással 12kg)




Hogyan működik az akkumulátor vásárlás?

Árak

Az Akkuárak.hu partnereitől kapott terméklisták alapján dolgozik. Ezeket naponta legalább egyszer frissítjük, és a partnereinktől kapott adatok alapján rendezzük a legolcsóbb ártól indulva.
Az árak pontosságát partnereink garantálják, azonban előfordulhat, hogy az árlista elkészítése és a vásárlás időpontja között az árak megváltoznak. Ezért megrendeléskor minden esetben a partnerünk oldalán található ár érvényes.

Az oldalunkon feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák a magyar, 27%-os általános forgalmi adót (Áfát).

Vásárlás:

A vásárlás mindig partnerünk oldalán történik. Az Akkuárak.hu nem fogad megrendeléseket és nem küld csomagot a látogatóinak.
Vásárláshoz kérjük, válassza ki az ön számára legkedvezőbb ajánlatot, és kattintson a mellette található Ugrás a boltra gombra!
Kattintás után átkerül partnerünk oldalára, ahol elvégezheti a megrendelést.

Termékek összevetése

A termék-összevetés segítségével nem csak egy konkrét termékre adott ajánlatokat vethet össze, hanem eltérő termékek műszaki paramétereit is áttekintheti. Ezzel segítünk az önnek legmegfelelőbb ár/érték arányú akku kiválasztásában.

Több akkumulátor összehasonlítása segíthet abban, hogy az ön által vásárolt akkumulátor minden tekintetben megfeleljen az ön igényeinek.

Hogyan válasszunk akkumulátort?

Ha akkumulátort kell cserélnie az autóban, nem kell feltétlen szakemberhez fordulnia. Egy mérőszalag segítségével viszonylag gyorsan és egyszerűen eldöntheti, milyen akkumulátort kell vásárolnia. Az alábbiakban ehhez nyújtunk segítséget az alapvető információkkal.

Kapacitás, hidegindító áram?

A régi akkumulátor cseréjénél nem a legjobb megoldás az azon feltüntetett kapacitás (Ah, amperóra) vagy hidegindító áram (A, amper) alapján elindulni. Ezek az értékek kisebb mértékben lefelé is felfelé is eltérhetnek anélkül, hogy ebből probléma lenne. Sokkal célravezetőbb, ha a keresést a fizikai méretekkel kezdjük, hiszen hasonló méretű akkumulátorok többnyire hasonló műszaki paraméterekkel (kapacitás és hidegindító áram) rendelkeznek. Így általános érvényű tanács, hogy mindig az adott autóban kialakított helyre fizikailag még éppen beférő, legnagyobb kapacitású és indítóáramű akkumulátort vásároljunk - felülről behatárolva természetesen a rendelkezésre álló pénzügyi kerettel.

Fontos: semmilyen hátrányt nem jelent, ha a meglévőnél magasabb kapacitású vagy indítóáramú akkumulátort építünk be. Az sem az elektromos rendszert, sem a töltőrendszert (generátort és feszültség-szabályzót) nem fogja túlterhelni, viszont szélsőséges esetekben (extrém hideg, nem teljesen feltöltött akkumulátor, stb...) plusz tartalékokat biztosít az indításhoz.

Jobb- vagy balpozitív?

Néhány autóba a jobb- és balpozitívos akkumulátor is beépíthető, azonban a többi esetén a vásárláskor tudni kell, melyik verzió lesz megfelelő. Az akkumulátor polaritását mindig úgy kell megállapítani, hogy (akár csak fejben) az akkumulátort úgy fordítjuk, hogy a saruk a hozzánk közelebb eső oldalon legyenek, valahogy így:

jobb pozitívos akkumulátor

Látható, hogy a pólusok/saruk a hozzánk közelebbi oldalon vannak. A +/- jelzések többnyire leolvashatóak az akku házáról, de ha a képen látható piros fedelet, vagy más, a sarut védő, piros alkatrészt látunk, biztosak lehetünk abban, hogy az a pozitív pólus. A képen tehát egy jobb pozitívos akku látható.

Milyen személyautó-akkumulátorok vannak?

Az autók döntő többségében kétféle akkumulátor található. Az európai gyártók jellemzően az úgynevezett "európai szabvány" (korábban DIN) akkumulátorokat használják, a távol-keleti gyártók többségében "japán szabvány" (vagy ASIA-szabvány) szerint készült akkumulátorokat használnak. Néhány gyártónál fordul csupán elő, hogy speciális (oldalsó sarus, középsarus, vagy speciális méretű) akkumulátort használnak.



Milyen európai szabványú személyautó-akkumulátorok vannak?



Milyen japán (ASIA) szabványú személyautó-akkumulátorok vannak?